Gravicon logo with with white borders
Ratkaisut
Ohjelmistoratkaisut
Tutustu Modelspaceen
Tilat
Tehtävät
Hankkeet
Facility Management
Hospital Projects
Extranet
BIM-Palvelut
Tietomallikoordinointi
Tietomallimanagerointi
Tietomanagerointi
Training
RYHDISTE®
Mikä Ryhdiste?
Hanke Ryhdiste
Tietomalli Ryhdiste
Ajantasa Ryhdiste
Ylläpito Ryhdiste
Training
Koulutukset
Modelspace-koulutukset
Trimble-koulutukset
Solibri-koulutukset
Gravicon Pro -koulutukset
Referenssit
Yritys
Uutiset
Yleisesti
Henkilökunta
Digital Construction -palkintoDigital Construction -opiskelijakilpailu
Avoimet työpaikat
Yhteystiedot
Akatemia
Uutiset
Round Finnish flag
Suomi
Round UK flagEnglish
Round Italian flagItaliano
Round German flagDeutsch
Facility Management
Hospital Projects
Extranet
Modelspace loginOta yhteyttä
Ratkaisut
OHJELMISTORATKAISUT
Tutustu Modelspaceen
Tilat
Tehtävät
Hankkeet
Facility Management
Hospital Projects
Extranet
BIM-PALVELUT
Tietomallikoordinointi
Tietomallimanagerointi
Tietomanagerointi
Training
Ryhdiste
Mikä Ryhdiste?
Hanke Ryhdiste
Tietomalli Ryhdiste
Ajantasa Ryhdiste
Ylläpito Ryhdiste
Training
Koulutukset
Trimble-koulutukset
Solibri-koulutus
Modelspace-koulutukset
Gravicon Pro -koulutukset
Referenssit
Yritys
Uutiset
Yleisesti
Henkilökunta
Digital Construction palkinto
Avoimet työpaikat
Yhteystiedot
Akatemia
Uutiset
Round Finnish flag
Suomi
Round UK flagEnglish
Round Italian flagItaliano
Round German flagDeutsch
KirjauduOta yhteyttä

Modelspace-käyttäjien asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset valmiina

11.5.2018
-
Modelspace

Gravicon on toteuttanut vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn Modelspace-käyttäjille. Kysely on tehty puhelimitse, ja tarkoituksena on ollut kerätä käyttäjäpalautetta, jotta ohjelmaa ja palvelua saadaan edelleen kehitettyä. Tämän vuoden kysely tehtiin maalis-huhtikuussa.

Haastattelun runko koostui kysymyksistä, joissa pyydettiin arvioimaan Modelspacen käytettävyyttä, luotettavuutta ja asiakastukea sekä millä tavoin ohjelma hyödyttää työnteossa. Myös sitä, kuinka usein vastaaja ohjelmaa käyttää, voisiko suositella sitä muille sekä mitä odotuksia Modelspace-palvelulta on, kysyttiin. Palautteita koottiin sekä sanallisesti että numeroasteikolla 1-10. Myös kehitysideoita otettiin vastaan.

” Aikaa säästyy ja kokonaisuus pysyy hallinnassa.” (Espoon kaupunki, Tilapalvelut-liikelaitos)

Suurimman avun vastaajat kokivat saavansa asiakastuessa ja tiedonhallinnassa: Lähtötiedot ovat yhdessä paikassa sähköpostien ja Excel-taulukoiden sijaan. Näin jokainen pääsee näkemään, miten asiat on alun perin suunniteltu tehtäväksi. Lisäksi ohjelma koettiin hyväksi jatkon kannalta, kun projektin tiedot ovat kopioitavissa seuraavaan projektiin. Näin ollen hyöty realisoitui ajan – ja myös hermojen – säästönä. Yleisesti Modelspace koettiin selkeänä ja helppona oppia. Lisäksi vaikeat asiat saatiin päätökseen – jopa 1000 lähtötiedon ja 20 urakoitsijan kokonaisuus vaatii systemaattisuutta.

”Aiemmin kaikki tiedot olivat muistiossa ja kansiorakenteessa. Aina sai hakea, mistä mikin tieto löytyi. Nyt kaikki on yhdessä paikassa ja säästyy niin aikaa kuin hermojakin.” (Pirkanmaan sairaanhoitopiiri / Rakennuttamispalvelut)

Toiveita

Mitä käyttäjät sitten kaipaavat? Tallennukseen nopeutta, suodatuksiin jouhevuutta ja eri selainten käyttöön tehokkuutta. Sekä sitä, että kaikki suunnitteluryhmät tuntisivat ohjelman, jolloin yhteistyö eri tahojen välillä toimisi paremmin. Myös nimikkeistöön toivottiin monimuotoisuutta.

Asiakastuki sai vastaajilta kiitosta keskiarvon ollessa 9,2. Kysymyksen, voisitko suositella ohjelmaa muille, arvosanaksi tuli 8,8. Luotettavuuden keskiarvo oli puolestaan 8 ja käytettävyyden 7,7.

” Käytän ohjelmaa yhä enemmän. Asiakastuki auttaa aina, jos tilanne vaatii.” (Navitas Yrityspalvelut)

” Käytän Modelspacea lähes päivittäin. Ohjelma on perusominaisuuksiltaan helppo, selkeä ja helposti omaksuttavissa.” (Ylä-Savon SOTE-kuntayhtymä)

”Suosittelen Modelspacen käyttöä ja olen esitellyt sitä eteenpäin. Onhan tämä omanlaisensa ohjelmistokokonaisuus.” (Gradia-kiinteistöt)

Kiitämme kaikkia kyselyyn osallistuneita! Palautetta otamme jatkuvasti mielellämme vastaan.

Kirjoittanut:

Gravicon Oy

Kaikki Uutiset
Gravicon logo with with white borders

Olemme jo vuodesta 1990 rakennusalalla toiminut ohjelmistoratkaisuihin ja tietomallikoordinoinnin palveluihin erikoistunut asiantuntija.

  • Round black LinkedIn button
  • Round black Facebook button
  • Black Twitter logo
  • Black YouTube logo

HAKU

OHJELMISTORATKAISUT

  • Tutustu Modelspaceen
  • Tilat
  • Tehtävät
  • Hankkeet
  • Modelspace-koulutukset

BIM-Palvelut

  • Tietomallikoordinointi
  • Tietomallimanagerointi
  • Tietomanagerointi
  • Gravicon Pro -koulutukset
  • Trimble-koulutukset
  • Solibri-koulutukset

YRITYS

  • Yleisesti
  • Henkilökunta
  • Digital Construction palkinto
  • Avoimet työpaikat
  • Yhteystiedot
  • Referenssit

Ryhdiste

  • Mikä Ryhdiste?
  • Hanke Ryhdiste
  • Tietomalli Ryhdiste
  • Ajantasa Ryhdiste
  • Ylläpito Ryhdiste
Gravicon© 2023
Tietosuoja | Käyttöehdot | Yhteystiedot